Skoč na obsah Skoč na menu
 

Uvedomujeme si, že byť zákazníkovi k dispozícii vždy, keď nás potrebuje, je veľmi dôležité.

 

Práve preto sme vytvorili špecializované KOMPETENČNÉ CENTRUM, ktoré je určené pre všetkých našich zákazníkov. Toto pracovisko je k dispozícii 24 hodín denne 365 dní v roku. Na kompetenčnom centre sú vždy k dispozícii kvalifikovaní pracovníci, ktorí dokážu v krátkom čase riešiť požiadavky zákazníkov a ak je potrebné zabezpečiť výjazd servisného technika priamo na prevádzku.

image001.jpg

Charakteristika kompetenčného centra:

  • nepretržitá prevádzka 24 hodín denne 365 dní v roku
  • službukonajúci dispečér je kvalifikovaný technik z reálnej servisnej praxe
  • garancia času vyzdvihnutia telefonického hovoru
  • garancia reakčných servisných časov podľa dohodnutých SLA
  • okamžitá analýza prostredníctvom diaľkovej správy - reálne dáta v reálnom čase
  • kompletná evidencia zákazníckych požiadaviek a ich následné sledovanie
  • registrácia všetkých telefonických hovorov a komunikácie so zákazníkom
  • automatická notifikácia stavu servisných zásahov prostredníctvom mailov alebo SMS správ

Výhody pre zákazníka:

  • nonstop kvalifikovaný servis
  • jedno kontaktné číslo pre nahlasovanie požiadaviek
  • minimalizácia odstávok a prestojov
  • garancia dojazdových a reakčných časov
  • analýza servisných zásahov pre neustále zvyšovanie kvality servisu

image003.jpgimage002.jpg


Máte záujem o služby nášho kompetenčného centra ? Kontaktujte nás.


Ak potrebujete nahlásiť požiadavku na servis alebo si objednať identifikačné karty, môžete vašu požiadavku odoslať priamo z nášho formulára:


Požiadavka na servisný zásah

servis.jpg

Objednávka identifikačných kariet

karty.jpg

 

Vzdialená správa

tv_unicode.JPG

 

 


© 2017 uniCODE | info@unicode.sk | Úvodna stránka | Podmienky používania | Kontaktný formulár | Rss kanál | 
1